sobota, 5 kwietnia 2014

Liebstar Award

Jezu... Bardzo dziękuję za dwie nominacje Z Imagin.


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

                                    Pytania od Z Imagin
-Jak masz na imię?
-Czy lubisz Justina Biebera?
-Jesteś hejterem?
-Ulubiona polska gwiazda?
-Wymień na czym masz konto (np. facebook,twitter itp.)
-Do jakich fandomów należysz?
-Kto lepszy Cody Simpson vs. Austin Mahone?
-Kto jest twoim ulubieńcem?
-Ulubiony kolor?
-Do której klasy chodzisz?

-Masz drugie imię?Jeśli tak to jakie?

                                    Moje odpowiedzi.
1. Kornelia, szczerze nie lubię tego imienia.
2. Lubię go, ale nie jestem Belieber.
3. Oczywiście, że nie.
4. Hm... Nie mam ulubionej, ale lubię Dawida Kwiatkowskiego i Ewę Farnę.
5. Mam konto na Facebooku i Twitterze.
6. Directioner i Mixer.
7. Wolę Austina Mahone, a Codie'go ( nie wiem jak to się piszę ) Simpsona też lubię.
8. Nie mam ulubieńca wszystkich kocham tak samo.
9. Fiolet i czerwień
10. 2 gimnazjum ( nie oceniajcie mnie xD )
11. Magdalena

                                                 Blogi, które nominuję 

                                                            Pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Co byś zrobiła gdyby okazało się, że wygrałaś bilet na koncert 1d?
3. Jaki masz znak zodiaku?
4. Ulubiona aktorka?
5. Do jakich fandomów należysz?
6. Ulubiona piosenka?
7. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
8. Gdzie chciałabyś zamieszkać?
9. Masz rodzeństwo?
10. Ile masz lat?
11. Skąd pomysł na bloga?

Jeszcze raz dziękuję za nominację.

2 komentarze:

  1. Hej, bo jest taka sprawa nominowałaś mnie do LBA (somebody-to-looove.blogspot.com (rozdział 1)) ale nie dodałaś mojego blogu do listy nominowanych u siebie xD mam nadzieję że to poprawisz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest nominowany w zakładce Liebstar Award :D

      Usuń